Drukuj

Rozwiązanie OpenTouch 2.2.1 adresuje rozwijające się przedsiębiorstwa wykorzystujące narzędzia pracy w czasie rzeczywistym.

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformowała o udostępnieniu rozszerzeń do pakietu OpenTouch® Suite. Rozszerzenia te obejmują działające w czasie rzeczywistym narzędzia zwiększające wydajność i usprawniające świadczenie usług klientom, a także umożliwiające szybkie reagowanie na problemy biznesowe i zapewniające elastyczność niezbędną pracownikom mobilnym. Produkt OpenTouch Suite 2.2.1 Alcatel-Lucent ułatwia członkom zespołu działania mające na celu zaspokojenie potrzeb klientów, udostępnia nowe funkcje wdrożenia ułatwiające pracę działom informatycznym i umożliwia resellerom dotarcie do większej liczby klientów biznesowych.

Najnowsza wersja pakietu OpenTouch 2.2.1, obejmująca innowacyjną aplikację OpenTouch Conversation, oferuje następujące nowe funkcje:

Nowy pakiet umożliwia partnerom handlowym Alcatel-Lucent Enterprise dotarcie do firm każdej wielkości. Produkt OpenTouch Suite 2.2.1 zaspokaja potrzeby komunikacyjne małych i średnich firm o wielu ośrodkach, dużych organizacji mających postać kampusów oraz wielkich korporacji działających w wielu lokalizacjach i obsługujących podmioty zależne.

O firmie ALE
ALE International jest czołowym dostawcą rozwiązań i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, od biura po chmurę, oferowanych pod wspólną marką Alcatel-Lucent Enterprise. W swoich działaniach wykorzystujemy wieloletnią spuściznę innowacji i ducha przedsiębiorczości oraz globalną obecność — ma ponad 2400 pracowników w przeszło 100 krajach na całym świecie. Siedziba firmy mieści się w Paryżu.